Wednesday, November 08, 2006

üçnisanikibindört

bırakabilseydim..
omzumu aşağı basıp daha fazla uzayabilmemi engelleyenleri de, gitseydim..
görebilseydim..
düşerken kolumdan tutanlara güvenip, uçuruma meydan okumanın aptallığını da, öğrenseydim..
bilebilseydim..
yaşamı ciddiye alarak, herşeyin gerçek olmasını umut ettiğim halde mutlulukları sonsuz, çektiğim acılarıysa yanılsama olarak görme oyunuyla yaşamanın doğru olup olmadığını..
olabilseydim..
saf fakat akıllı, mülayim fakat asi, terbiyeli fakat ukala, prensipli fakat değişken..
sevebilseydim..
sevilirken..delicesine, teslimiyetle, hayatı; bir insanın sahip olduğu en değerli şeyi, zamanı paylaşırken beraber yaşlanmayı isteyerek..
barışabilseydim..
kendimle, hayatımla..
bir offf çekseydim..ardından gülümseyip yoluma devam ederken..
daha mı iyi olurdu..

1 comment:

nox said...

UÇUÇRUMLARA MEYDAN OKUMADAN VE APTALLIKLAR YAPMDAN ÖĞRENMEK İYİDİR DİYE TAVSİYE EDERLER...DÜŞMEDEN DÜŞENLERİN HALİNİ GÖZLEMLEYİP DERS ÇIKARMAK ÖNEMLİ OLANDIR DERLER...BEN , BENİM APTALLAR GURUBUNDANDIM;YILDIRIMLA KONUŞTUM,ÇIĞLIĞA SES VERDİM,ABARTIYA SELAM ÇAKTIM,BAĞIRSAKLARIMDAN PİPET YAPIP ZİFİR ÇEKTİM ABARTI KRALIĞINDA; DAHA İYİSİ DEĞİL,DAHA DENGELİSİ DEĞĞİL,DAHA GÜZELİ DEĞİL; KİM YANARKEN KAÇ KİLO JULL ENERJİ YAYIYORUM DİYE GHESAP YAPARKİ, KİM BUZ KALBİYLE YUNUSA DÖNÜŞÜRKÜ, KİM TERDEN KABUSTAN ÇUKURDAN KAÇIP GÜNE NEŞEYE UYANMAYA ULAŞMIŞK...O KADAR SUSAMASAN, O KADAR GÜZL OLURMUYDU SUYUN TADI..KENDİNLE SAVAŞMASI KİŞİNİN, BARIŞA İLK ADIMI..Kİ BUNUN TERSLERİNİ, DEĞİLLERİNİ,ZITLARINI DA DÜŞÜNÜP KABUL EDİP ONA GÖRE ŞEKİL KILIF SAVUNMA MEKANİZMALARI GELİŞTİREBİLİRİZ; SAVUNMASIZLIK BİLE SAVUNMAYA DÖNÜŞÜR, DAHA İYİ OLAN ZATEN GELECEK BULUR, HOŞKAL