Wednesday, November 08, 2006

beşmayısikibindört

bir boks maçındayım sanki.. hatta zaman zaman birçok maçtayım.. ringte rakiplerime en sert yumruklarımı atıyor, en hain bakışlarımı savuruyorum.. kimisinden de ben yıldırıcı vuruşlar yiyorum, ama acıyı çok fazla hissetmiyorum, maçta olduğumun onların rakiplerim olduğunun, bu işin içinde olduğumuzun farkındayım.. sonra maçlar bitiyor, ringten iniyorum, kimisi terimi, kanımı siliyor.. kimisi su uzatıyor..kimisi omzuma yaslanıp destek veriyor, çaktırmadan rakiplerime... ama bir anda birisi çenemin ortasına indiriyor bayıltıcı yumruğu.. kimin attığını görüyor, ama birşey yapamıyorum..az önce ringte yumruk savuran ben değilmişim gibi, tepkisizce yiyorum o yumruğu.. çünkü hiç beklemediğim birinden geliyor, belki havlu veren, belki omzunu yaslayan.. işte o anda canım acıyor.. çok fazla..hem de ağlatacak kadar çok..

No comments: